Zielone szkoły w Murzasichlu

Organizacja zielonej szkoły dla uczniów nie jest łatwym zadaniem. Znalezienie odpowiedniego miejsca pochłania większość czasu i gwarantuje 90% udanego wyjazdu! Wiem coś o tym, jestem nauczycielem przyrody w szkole podstawowej. Zorganizowanie kilkudniowego wyjazdu dla dużej grupy było nie lada wyzwaniem. Na czym nam zależało?

• górskiej okolicy, świeżym powietrzu
  • bliskości szlaków turystycznych, a najlepiej Tatrzańskiego Parku Narodowego
  • bezpiecznym miejscu, z dala od ruchliwej drogi głównej
  • całodniowym wyżywieniu
  • boisku lub dodatkowej sali, gdzie moglibyśmy zorganizować lekcje

Poszukiwania rozpocząłem od wpisania w Google noclegów dla szkół w Zakopanem. Jednak po zrobieniu solidnej analizy wspólnie z pozostałymi organizatorami doszliśmy do wniosku, że będzie tam zbyt tłoczno, ceny także nie były zbyt zachęcające. Postanowiliśmy zacząć szukać ciekawego miejsca w okolicy. I tak trafiliśmy na Dom Wczasowy Maria. Zielone szkoły w Murzasichlu wpiszą się teraz z pewnością na stałe do naszego kalendarza. Jesteście ciekawi dlaczego?

Zielone szkoły Murzasichle

• pyszne, domowe posiłki
  • atrakcyjna cena, adekwatna do jakości usług
  • do wyboru 2, 3, 4 lub 6 – osobowe pokoje z własną łazienką i TV

Kolonie w Murzasichlu to przede wszystkim wypoczynek połączony z nauką we wspaniałych przyrodniczych warunkach. Stąd do Zakopanego mieliśmy zaledwie 10 km. W okolicy Murzasichla znajduje się także kilka wejść do Tatrzańskiego Parku Narodowego. W sali rekreacyjnej znajdującej się w obiekcie mogliśmy przeprowadzić zajęcia z dziećmi, a na boisku sportowym zażywać aktywności fizycznej na świeżym powietrzu

Kolonie w Murzasichlu

Z pewnością planując kolejny wyjazd również zatrzymamy się w Murzasichlu i będziemy polecać go innym zgrupowaniom i szkołom. Już teraz kontaktujemy się z przemiłymi i gościnnymi właścicielami w celu zarezerwowania terminu na białą szkołę. Dom Wczasowy Maria mieści aż 75 osób, dlatego teraz myślimy o zabranianiu na wyjazd kilku klas.

Jeśli nadal szukasz noclegu w górach dla swojej klasy/grupy koniecznie skontaktuj się Domem Wczasowym Maria pod nr tel: 666 991 114 lub adresem email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zielone szkoły w Murzasichlu – powiedz tak wyjątkowej przygodzie! Bądź blisko natury, zasmakuj regionalnych potraw, ciesz się malowniczym widokiem.

murzasichle

Boże Ciało

Zapraszamy na niezapomniany weekend Bożego Ciała na Podhalu. Odkryj urok tego regionu, gdzie góry łączą się z tradycją, a natura otacza Cię swoim pięknem. Dlaczego warto wybrać się w tym czasie? Bo Boże Ciało to nie tylko święto religijne, ale także doskonała okazja do relaksu wśród górskich pejzaży.

Cena od: 120 zł/os

Majówka z krokusami

Słynne krokusy ścielące podtatrzańskie polany to niebywały widok wieszczący nadejście wiosny. Tak wyjątkowy plener można zobaczyć tylko pod Tatrami. Majówka to pierwszy w roku weekend, kiedy można odpocząć od pracy i wyrwać się na chwilę z domu zażywać wiosennych promieni słońca. Podhale jest doskonałym miejscem do jej spędzenia. Świeże powietrze, usłane kwiatami polany zachęcają do przebywania na zewnątrz.

Cena od: od 120 zł/os

Słoneczne lato w górach

Przygotowaliśmy dla Państwa atrakcyjną cenowo ofertę letnią. Nasz Dom Wczasowy otoczony jest pięknym zielonym ogrodem, gdzie aktywnie można spędzić czas, grając w piłkę lub wypoczywać przy grillu. Oferujemy całodzienne wyżywienie a nasza lokalizacja stanowi świetną bazę wypadową do najlepszych atrakcji Podhala. Zapraszamy z całą rodziną!

Cena od: od 110 zł/os

• Karczma Rąbanica - Poronin
  • Restauracja Litworowy Staw - Białka Tatrzańska
  • Restauracja Mała Szwajcaria - Zakopane

Zobacz mapę atrakcji w naszym regionie